نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیگیری جانانه كیه زا برای پیوستن به یووه در آمریكا

پیگیری جانانه كیه زا برای پیوستن به یووه در آمریكا

 

فدریكو كیه‌زا وینگر جدایی‌طلب فیورنتینا پس از علنی كردن تمایلش برای پیوستن به یوونتوس، سرانجام پس از ارسال چندین پیغام برای دیدار با روكو كومیسو، روز گذشته موفق به دیدار با جو بارونه مشاور و دست‌راست مالك جدید فیورنتینا شد.

 

به گفته روزنامه Corrierer dello Sport؛ در این دیدار كه در رستورانی واقع در شهر نیویورك صورت پذیرفت، كیه‌زا درخواست رسمی‌اش برای پیوستن را به مشاور كومیسو داد و از او خواست تا باشگاه فیورنتینا همكاری و مساعدت لازم برای تحقق این انتقال را انجام دهد.

 

كومیسو كه در دو هفته اخیر و همزمان با آگاه شدن از تمایل قلبی كیه‌زا برای جدایی از دیدار با او طفره می‌رود، امیدوار است با دور نگه داشتن او از هیجانات بازار نقل و انتقالات، زمینه مناسب برای راضی كردن او و ماندنش در فلورانس را فراهم كند. با این حال اصرار و پیگیری‌های جالب‌توجه فدریكو و پدرش بالاخره باعث شد تا كومیسو با فرستادن مشاور ارشدش، به دیدار با او تن دهد.

 

به گفته Corsport، بارونه در این دیدار یكی از پیش‌شرط‌های موافقتِ كومیسو را اعلام رسمی دلیل تمایل او به جدایی از فیورنتینا به هواداران این باشگاه به صورت صریح و علنی عنوان كرده است.

 

مالك ثروتمند فیورنتینا حدود یك ماه پیش در گفتگویی از عدم فروش كیه‌زا به سایر باشگاه‌ها حتی در صورت رسیدن پیشنهاد 100 میلیون یورویی خبر داده بود. با این حال یوونتوس كاملاً آماده پیوستن این بازیكن 21 ساله به این باشگاه است و پیش‌قرارادادی 5 ساله با حقوق سالیانه 5 میلیون یورو را برای او آماده كرده است.

 

گفتنی است تلاش‌های پیگیرانه و تعصب‌ورزی نادیده فدریكو كیه‌زا برای پیوستن به یووه در شبكه‌های اجتماعی و میان كاربران ایتالیایی بازتاب‌های فراوانی داشته است. هواداران یوونتوس با ساخت هشتگی به نام كیه‌زا، از مدیران این باشگاه خواسته‌اند تا به این بازیكن جوان برای پیوستن به جمع بیانكونری‌ها كمك كنند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: